Wednesday, April 3, 2013

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ပထမဆံုးဖြင့္လွစ္ခဲ့ေသာအေတြ႕အႀကံဳ


ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕အျဖဴေရာင္လူအဖြဲ႕အစည္ေလးရဲ႕ ပထမဆံုးကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းတစ္ခုကို 2.3.2013 ရက္ေန႔၊ ညေန႔(၃)နာရီတြင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ပါတယ္။ သင္တန္းသားငါးေယာက္နဲ႔ ဆရာတစ္ေယာက္၊ ၀ိုင္း၀န္းကူညီေပးၾကတဲ့ အခမဲ့ေစတနာ၀န္ထမ္းအျဖစ္ ကူညီေပးခဲ့တဲ့သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္နဲ႔ စတင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာကိုဘယ္လိုဆိုတာကိုရယ္ရယ္ေမာေမာနဲ႔ သင္ၾကားေပးတဲ့ဆရာနဲ႔ သင္ တန္းသားေတြကို ၾကည့္ရင္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ရင္ထဲမွာေပ်ာ္ရႊင္ေက်နပ္မိပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ မထင္မွတ္ထားတဲ့အျဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုကိုရင္နင့္စြာ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရပါတယ္။ အမ်ားႀကီးလည္းစိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္။ အဲတာကဘာလည္းဆိုေတာ့ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ကိုလုပ္တုိင္းသင့္ျဖစ္ေစ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ေစလူသားတစ္ဦးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေစ၊ ဘုရားရွင္ေတာင္ အေႏွာင့္အယွက္ေပးခံရသလို ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းရဲ႕မရွိမျဖစ္အေရးပါလွတဲ့အရာတစ္ခုျဖစ္တဲ့ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္ဟာအေႏွာင့္ အယွက္ေပးခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးကဟာခနဲအသံကို ၿပိဳင္တူထြက္ခဲ့ရတယ္ ။ ထြက္မိၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲ ျပာခနဲ ျဖစ္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္မွာေငြေၾကးမျပည့္စံုဘဲဖြင့္လွစ္ခဲ့တဲ့သင္တန္းအတြက္ အသိပညာေလးတစ္ခုေပးလုိက္တယ္။ အဲတာက ငါ လိုအပ္လာၿပီမီးစက္တစ္လံုးဆိုတာႀကီးကိုပဲ။ ဒီလိုနဲ႔ အသိတစ္ေယာက္မွာရွိတဲ့မီးစက္သြားငွားမယ္ ပိုက္ဆံေပးရရင္ ေပးရပါေစဆုိၿပီးေတာ့ သြားငွားျပန္ေတာ့ သူကေရာင္းလုိက္ျပန္ၿပီး။ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္လာခဲ့တယ္။
ဒီလိုနဲ႔ ဆရာနဲ႔သင္တန္းသားေတြကစိတ္မပ်က္ဘဲစကားေတြေျပာဗဟုသုတေတြ ဖလွယ္ရင္းနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္စကားေျပာေနၾကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္းစိတ္ခ်မ္းသာမိတယ္။ သူတို႔နားလည္ေပးၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ဘ၀ရပ္တည္ေရးပံုစံေတြ ကမၻာႀကီးအေၾကာင္းေတြ၊ ဘီဂိတ္လ္ရဲ႕ စကားတစ္ခြန္းကုိေျပာျဖစ္ ၾကတယ္။ဘ၀မွာ မညီမွ်မႈေတြ ရွိတယ္ ဒါကိုမင္းလက္ခံႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစားလုိ႔ စကားကိုဆရာေအာင္ေဖသန္းကေျပာခဲ့တယ္။ ဒီစကားေလးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ၾကားရေတာ့ ဟုတ္တယ္ဗ် မညီမွ်မႈေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕တတ္ႏုိင္တဲ့၀န္ေလးနဲ႔ ညီမွ်ဖို႔ လုပ္ေနၾကတယ္မဟုတ္ဘူးလား။ တကယ္ပါ မညီမွ်မႈေတြအတြက္ ပရဟိတစိတ္ကို ႏွလံုးမွ မူသြင္းၿပီးလုပ္ေပးေနၾကတယ္။ ဒီလုိနဲ႔ ဆရာနဲ႔ သင္တန္းသားေတြ မိတ္ဆက္ ၾကစကားေျပာၾကနဲ႔ ေနၾကတာေပါ့။
ဒီအခ်ိန္မွာရုတ္တရက္မီးျပန္လာေတာ့ အားလံုးကေပ်ာ္သြားၾကတယ္။ သူတုိ႔ဟာကြန္ပ်ဴတာကိုအခုမွ ကိုင္ဖူးတာသံုးဖူးတာလုိ႔ ၀န္ခံၾကတယ္။ ေမာက္စ္ကိုလည္းမသိ ။ ကီးဘုတ္လည္း။ UPS လည္းဘာမွန္းမသိတဲ့သူေတြပါတဲ့။ အခုလိုဆရာေျပာျပေတာ့မွ သူတို႔သိရတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္မိတယ္ဆုိတာေတြ ေျပာၾကတယ္။ စာသင္ေတာ့ ဆရာကလည္းအေၾကာင္းအရာတစ္ခုစီကိုေသခ်ာရွင္းျပ ျပဳျပ သင္ၾကားေပးတဲ့ အတြက္ သူတုိ႔ဟာသေဘာတရားကုိခ်က္ခ်င္းနားမလည္ႏုိင္ေပမယ့္ သူတို႔ သိလာၾကတယ္။ ေလ့က်င့္ခ်ိန္ ေတြကိုေပးခဲ့ၾကတယ္။ Microsoft word ရဲ႕ Tool အေၾကာင္းေတြကိုသင္ေပးရင္းနဲ႔ စာသင္ၾကားမႈကိုရပ္ တန္႔ေပးခဲ့တယ္။ ညေန႔ ငါးနာရီခြဲမွေပါ့။ ကံဆုိးတာကကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ထိေတြ႕ခြင္ရခဲ့တာကသူတို႔အတြက္ ေလးဆယ္ငါးမိနစ္ပါပဲ..
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕အခမဲ့ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းကေတာ့ မီးျပတ္ေတာက္မႈေၾကာင့္ ေလးဆယ္ငါးမိနစ္သာကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းေလးျဖစ္သြားခဲ့ပါတယ္။ ပထမဆံုးသင္တန္းစဖြင့္တဲ့ရက္ရဲ႕ အမွတ္တရေလးတစ္ခုေပါ့။ ေတြးမိပါတယ္…………..ငါမွာသာမီးစက္ရွိခဲ့မယ္ဆိုရင္…………………………အခုေတာ့ မီးစက္မရွိျခင္းရဲ႕အက်ိဴးေက်းဇူးကိုပါ ထပ္သိခြင့္ရေတာ့တယ္………………….. ကၽြန္ေတာ္တို႔ျပည္သူမ်ားေမွ်ာ္ ကိုးအားထားေသာ လွ်ပ္စစ္မီးေရ……အခမဲ့သင္ၾကားေပးေနတဲ့ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ပရဟိတကြန္ပ်ဴတာလုပ္ငန္း ေလးအဆင္ေျပေအာင္ ပံုမွန္ မီးလင္းပါေနာ္…………………. မီးစက္ေလးလည္း ……… ရႏုိင္ပါေစဗ်ာ………… ျပည္ပကုိေလ်ာ့ေရာင္းၿပီး ျပည္သူေတြအတြက္ မီးလင္းပါေနာ္……………………………..

No comments:

Post a Comment