Wednesday, January 20, 2010

ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ ကိုယ္က်ဳိးစြန္႔အနစ္နာခံၿပီး ဒီမိုကေရစီတိုက္ပြဲ၀င္ေနတဲ႔ အေမစု အျမန္ဆုံး လြတ္ေျမာက္ပါေစ


တိုင္းျပည္နဲ႔လူမ်ဳိးအတြက္ ကိုယ္က်ဳိးစြန္႔အနစ္နာခံကာ ေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္နဲ႔ အထိန္းသိမ္းခံေနရေသာ အေမစုတစ္ေယာက္ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြက အက်ယ္ခ်ဳပ္မွလြတ္ေျမာက္မယ္႔ေန႔ရက္ကို ေမွ်ာ္လင့္ေစာင့္စားခဲ႔ရပါတယ္။ မေမစုတစ္ေယာက္ရဲ့ဘ၀ဟာ စစ္ဘီလူးေတြရဲ့ လက္ခုပ္ထဲကေရျဖစ္ေနေလေတာ႔ က်ေနာ္တို႔ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ အရာရာအားလုံးကိုစြန္႔စားၿပီး အက်ဥ္းစံဘ၀ႏဲ႔ေနေနတဲ႔အေမစုကို စစ္ဘီလူးေတြရဲ့ လက္ေအာက္မွာ မေနေစခ်င္ေတာ႔ဘူး။
ျဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြက စစ္ဘီလူးေတြကို ရရာလက္နက္စြဲကိုင္ၿပီး အေမစုကိုကယ္ထုတ္လိုက္ခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြမွာ စိတ္ဆႏၵက ကယ္ထုတ္ခ်င္ေပမယ္႔ တစ္ႏိုင္ငံလုံးကို စစ္ဘီလူးေတြကႏွိပ္စက္ေပါင္းမ်ားေနေလေတာ႔ အေမစုဘက္ကို မလွည့္ႏိုင္ေသးတဲ႔အတြက္ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြအားလုံးကို အေမစုအေနနဲ႔ အျပစ္ေပးသင့္ေနပါၿပီ။ တကယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္ျမန္မာႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံလုံးမွာ တစ္အိမ္ကိုတစ္ေယာက္က်စီနဲ႔ အေမစုလမ္းခင္းျပထားတဲ႔ ဒီမိုကေရစီတိုက္ပြဲႀကီးကို စိတ္အားထက္သန္စြာပါ၀င္ၾကမယ္ဆိုရင္ အခုခ်ိန္ဆို ေအာင္ျမင္မႈရေနေလာက္ပါၿပီ။
က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြမွာေတာ႔ စစ္ဘီလူးေတြကိုလည္း ေၾကာက္ရတဲ႔အခ်ိန္မွာ ကလိမ္ကက်စ္ဥာဏ္မ်ားလြန္းလွတဲ႔ စစ္ဘီလူးေတြက အေမစုကို လုပ္ႀကံလိုက္မယ္ဆိုရင္ ဒုတိယမၸိ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြအဖို႔ သိန္းငွက္လိုရင္ကြဲၿပီးေသပြဲ၀င္ရပါလိမ္႔မယ္။ ဥပမာေပးရမယ္ဆိုရင္ အေမစုနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြက သိန္းငွက္ႀကီးျဖစ္ေနပါတယ္။ ဘီလုံးငွက္လို ကလိမ္ကက်စ္ဥာဏ္သုံးတဲ႔ စစ္ဘီလူးေတြကို နားလွည့္ၿပီး ပါးရိုက္ျပရလိမ္႔မယ္။ ဒါဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူအားလုံး အေမစုႏွင့္အတူ ဆင္းရဲဒုကၡမခံၾကရေတာ႔ဘူး။ အေမစုလည္း အက်ဥ္းစံေလွာင္အိမ္ထဲက လြတ္ေျမာက္ၿပီး အသက္ရာေက်ာ္ရွည္ပါေစဟု ဆုေတာင္းသမႈျပဳလိုက္ပါတယ္....။
ေရႊကန္ေျမ ေမာင္နႏၵာ
၁၉.၁.၁၀

No comments:

Post a Comment