Friday, July 8, 2011

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ ေသတမ္းစာ

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ ေသတမ္းစာ

အား လင္းလက္ေမာင္(ငစား) ေရးသားပါသည္ ဇူလိုင္ 5, 2011 at 1:56pm
စာပို ့မယ္ View လင္းလက္ေမာင္(ငစား)'s blog

*ဘဝ ဟူသည္
တိုေတာင္း လွေပစြ.
ကန္ေရျပင္၌ တက္ေသာ
ေရပြက္မ်ွသာ ျဖစ္တယ္။*

*ေကြးေသာလက္မ်ား
ဆန္ ့မသြားမီ
မတည္ ေသာ အသက္
ခႏၶာ ဟူသည္
ဇာတိ ဇရာ မရဏ
ေသာက ပရိေဒ၀ အနိစၥ
အျမဲမွန္ကန္ေသာ အရာ
မျမဲျခင္းသာ ျဖစ္တယ္။
ဘုရားရွင္ေသာ္မွ မလႊဲနိုင္တဲ့တရား.
အနိစၥ ေသဆံုးျခင္း၏ တရား။*

*တေန ့တခ်ိန္
ေလမွာလြင့္ေသာ..ပြင့္ခ်ပ္ငယ္ႏွယ​္
ကၽြန္မ ေသဆံုးပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္မ အသက္ လူၾကီးအရြယ္
သြားရမဲ့လမ္း ျပင္ဆင္ခဲ့ပါတယ္။*

*ကၽြန္မ ကိုယ္ ကၽြန္မ
ေဖေဖ့လို အာဇာနည္လို ့မယူဆပါဘူး။
အမွန္တရားနဲ့ တရားဥပေဒသာ
ျမတ္နိူးပါတဲ့ သာမန္လူ
ျမန္မာအမ်ိဳးေကာင္းစားေရးကို
ေရွးရွဴသူသာျဖစ္တယ္။*

*အကယ္၍ ကၽြန္မ ေသလြန္တဲ့အခါ
မငိုပါနဲ ့ မပူေဆြးၾကပါနဲ ့
ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ စ်ာပနပြဲ မလုပ္ၾကပါနဲ ့။
ကၽြန္မ ကိုခ်စ္သူ မခ်စ္သူ
မည္သူမဆို လာရွဴနိုင္တယ္
ပုပ္ပြ ဖူးေယာင္ လူေသေကာင္၏
မ်က္ျမင္မုခ် အသုဘ ကမၼဌာန္း..
အိုနာ ေသျခင္း၏ မျမဲေသာလမ္း။*

*ကၽြန္မ ေသဆံုးျပီးေနာက္
ခ်န္ထားခဲ့ပါရေစ။
ကၽြန္မ၏ အထြ႗္ျမတ္ေသာ ဆံပင္
ေရႊတိဂံုဆံေတာ္ရွင္သို ့လွဴဒါန္းပါ။
ကၽြန္မ၏ မ်က္ၾကည္လႊာ..
အလင္းမရသူကို လွဴဒါန္းေပးပါ။
ကၽြန္မ၏ ႏွလံုးသား..ေက်ာက္ကပ္
အသည္း ကလီဇာမ်ား
ေကာင္းေသးပါက လိုအပ္သူမ်ားအားလွဳဒါန္းေပးပါ။*

*မသာတစ္ေခါက္ ေက်ာင္းဆယ္ေခါက္
နာေရးကူညီေသာ ေစတနာရွင္
စင္ၾကယ္ေသာကုသိုလ္နဲ့ ကိုေက်ာ္သူ
ကၽြန္မ အသက္မဲ့ ခႏၶာ ကို လွဴပါတယ္။
ဖုတ္က်ည္းသျဂၤ ိဳလ္ေပးပါ။*

*ပုပ္ပြလာမဲ့ ခႏၶာအား
မီးသျၤဂိဳလ္ျပီး..
ရလာေသာခႏၶာ၏ ျပာေျမဇာ
အပင္တို ့အတြက္ ေျမၾသဇာေၾကြးေပးပါ။*

*ေနာင္လာေနာက္သားမ်ားအတြက္
ကၽြန္မ၏ ေနအိမ္ (သို ့) က်မ၏အက်ဥ္းေထာင္
အင္းစိန္ ေထာင္ခြဲ
အမွတ္ ၅၄ တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္း
ေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ျပတိုက္အျဖစ္
ကၽြန္မ၏ အသံုးအေဆာင္..စာအုပ္
တီးသူမဲ့ေသာ စႏၵယား
ကၽြန္မ၏ ျမန္မာ အ၀တ္အစား
ရိုးသားေသာ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး၏တန္ဖိုးမ်ား.
ေနာင္လာေနာက္သားမ်ားရွဴျမင္ေစ။*

*ကၽြန္မ၏ က်န္ရစ္ေသာ ဘဏ္ေငြသားအနည္းငယ္။
ကၽြန္မ၏ စ်ာပန စရိတ္ ႏွင့္
ဆင္းရဲေသာ သံဃာအိုမ်ား အတြက္က်န္းမာေရး
ဇီ၀ိတဒါန ေဆး အလွဳ
ကြယ္လြန္သူ မိဘမ်ား အမွဳထား၍
ကၽြန္မႏွင့္ ကြယ္လြန္ေသာ ခင္ပြန္းအတြက္
သားမ်ားမွေရစက္ခ်..အမ်ွေ၀ေစခ်င္​ပါတယ္။*

ကၽြန္မ ရေသာ ျငိမ္းခ်မ္းေရး နိဳဘယ္ဆုေငြသား
$1.3 million အား
ကိုယ္က်ိဴး အတြက္ မသံုးစြဲ
တျပားမခ်န္ ျမန္မာျပည္သူမ်ားအတြက္
က်မ္းမာေရးနဲ့ ပညာေရး ရံပံုေငြ
လွဳဒါန္းခဲ့ပါတယ္။
ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖာ က်မ္းမာ ခ်မ္းသာၾကပါေစ။
ၾကား ၾကားသမွ် အမ်ွ အမ်ွ အမ်ွ ယူေတာ္မူ။*

*အမ်ိဳးအတြက္ထားတဲ့ အေမ့ရဲေစတနာကို
နားလည္ ပါရမီျဖည့္ေပးသူ သားမ်ား
အေမဘ၀မွာ ေမြးရက်ိဴးနပ္ပါတယ္။
အေမ့ဘ၀အတြက္အေကာင္းဆံုး
ဘုရားေပးေသာဆုလာဒ္
ဒီသားမ်ားသာ ျဖစ္ပါတယ္။*

*ဒီ သားမ်ား အတြက္..
အေမ ေမြးခဲ့ေသာဇီ၀ိတ အသက္
အေဖေပးခဲ့ေသာ ပညာ မွတပါး
အျခားေပးရန္ စည္းစိမ္ အေမြ မရွိ။
စိတ္ဓါတ္ႏွင့္ၾကံ့ခိုင္ေသာမ်ိဳး​ရိုး၏အေမြ
ေအာင္ဆန္းမ်ိဳးရိုး..ဆက္က်န္ေနပ​ါေစ။*

*အတူေန မမေဒၚခင္၀င္းႏွင့္ သမီးမ်ား
ကၽြန္မအား ေစာင့္ေရွာက္ေသာေက်းဇူး
အထူး မေမ့ပါ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။*

*ေဆး၀ါး ကုသေပးေသာ
ေမာင္ငယ္ ေဒါက္တာတင္မ်ိဴး၀င္း
သမားစိတ္ရင္း ေၾကာင့္ က်မ အသက္ရွည္..
ေက်းဇူးဆပ္စရာ ပစၥည္းမဲ့သူ က်မ
ဦးခ်ျပီး.ဆပ္ပါရေစ။*

*ျပည္တြင္းျပည္ပ..
ကၽြန္မကို ခ်စ္ခင္ၾကေသာ
ကၽြန္မကို အားေပးၾကေသာ..
မိတ္ေဆြ သဂၤဟ
သိသူ မသိသူ မွန္သမ်ွ
ကၽြန္မျပဳေသာကုသိုလ္ အဖို ့ဘာဂ ေဝမ်ွပါတယ္။
ရႊင္လမ္းၾကေစ။*

*ကၽြန္မ၏ တဦးတည္းေသာ ခ်စ္ရေသာအကိုၾကီး.
ေသြးသားစပ္သူ ဦးေအာင္ဆန္းဦး အတြက္..
ကၽြန္မ အေဖ၏ ပန္းခ်ီတခ်ပ္..
သူမေသခင္..ေခါင္းရင္းမွာ ခ်ိပ္ဖို ့ေပးအပ္ခဲ့တယ္။*

*အႏွစ္ ၂၀ သက္တမ္းရ.သက္ေတာ္ရွည္
အေ၀းေရာက္ ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္
ကၽြန္မ၏ တ၀မ္းကြဲေမာင္ ေဒါက္တာစိန္၀င္း..
ကၽြန္မရဲ့ အႏွစ္ (၂၀) အခ်ဳပ္ကာလအတြင္း
ကၽြန္မ ရတဲ့ဆုေတြလက္ခံတဲ့အခါ စင္ေပၚတက္
မ်က္ႏွာျပ ေဖာ္ရေပးတာ
အထူးေက်းဇူး တင္ပါတယ္။*

*ေဖေဖ့မ်က္ႏွာနဲ ့
ကၽြန္မအေပၚ..မရွိတဲ့ အျပစ္ကိုတင္.အကြက္ဆင္
အတင္းေထာင္ခ်..သပ္သ်ွိဳ ျပန္ကယ္ျပတဲ့
အတုယူ ခ်ီးမြမ္းထိုက္ပါေသာ
မွဳးၾကီးသန္းေရႊရဲ့ ေမတၱာ ေစတနာ
မွတ္ေက်ာက္ စာထိုးခဲ့ပါတယ္။
ကလိမ္ျခံဳ နအဖ၏ ဂႏၶ၀င္မိေခ်ာင္းမ်က္ရည္။*

*ကၽြန္မ မေခၚဘဲ အလည္တဲ့ဧည့္သည္.
ကၽြန္မ အသက္ေဘးအတြက္ သူ စိုးရိမ္တယ္။
ေမာပမ္း ေမ့လဲေနေသာ ဆီးခ်ိဴလူနာသည္သူ
ပုတုဇၨေနာ ဥမၼတေကာ အဆိုရွိ
တကယ္မွန္ မွန္ မမွန္ မွန္..
ဟုတ္ေသာ္ရွိ မဟုတ္ေသာ္ရွိ
ချမာ..ေစတနာနဲ့ သတိေပးရန္ၾကံတဲ့အတြက္
သူ၏ ထားရွိေသာ ဂရုဏာ ေစတနာ
ေက်းဇူးတင္ပါထိုက္ပါတယ္။*

*ကြ်န္မ သြားတဲ့အခါ..
တရား သံေ၀ဂရ..
မ်က္ရည္ မက်ုၾကပါနဲ ့။
မျပီးဆံုးေသးတဲ့ ကၽြန္မရဲ့၀တၱရား
က်ရာေနရာ ကူညီပါ၀င္ ျဖည့္ဆည္းေပးၾကပါ။
ကၽြန္မ အတြက္ထားတဲ့ ခ်စ္ေမတၱာ
တိုင္းျပည္အမ်ိဳးအတြက္
လက္ဆင့္ကမ္းၾကိဳးစားေပးပါ။
အေဖ ေပးခဲ့တဲ့ လြတ္လပ္ေရး
ကၽြန္မ လက္ထက္မွာ မရေသးခင္
ကၽြန္မ ေသလြန္ခဲ့ပါလ်ွင္
ကၽြန္မ ကိုယ္စား တာ၀န္ဆက္ယူေပးနိုင္ေစ.
တေန ့မွာ..ေဒါင္းမ်ိဴးႏြယ္ဆက္
ျပန္ေခါင္းေထာင္ထၾကပါေစ
ဒို ့ ျမန္မာအမ်ိဳး..သိကၡာ မ်ိဳးႏြယ္ေဆြ။
အာဏာရွင္စံနစ္..ျပဳတ္က်ပါေစ။*
*မသဒၶါ ( ၈။ ၂၆။ ၂၀၀၉)*

No comments:

Post a Comment