Wednesday, April 3, 2013

နည္းပညာကို အခမဲ့ေ၀ျခင္းျဖင့္ ကုသုိလ္ယူျခင္း

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕အစီအစဥ္မက်တဲ့သင္တန္းေလးတစ္ခုကိုစတင္ခဲ့ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုေလးစတင္ခဲ့ရတယ္ ဆုိတာကအရွိန္ရခ်င္လို႔ပါ။ ကၽြန္ေ တာ္ မွာရွိတဲ့အင္အားကိုမရဲတရဲနဲ႔စသံုးခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဆီမွာရွိတာက Basic သင္မယ္ဆရာတစ္ေယာက္၊ Design ေတြကို သင္ေပး မယ္ဆ ရာႏွစ္ေယာက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕အားကိုးရမယ့္( အျပင္မွာ သင္တန္းပို႔ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕သင္တန္းေလးမွာ ျပန္သင္ေပးမယ့္)ညီမေလးႏွစ္ေယာက္ရယ္ပဲရွိပါတယ္။ ဒီလိုအေျခအေနေလးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕သင္တန္းကိုစဖြင့္ခဲ့တယ္။ စဖြင့္မယ္ဆုိတဲ့ဆိုင္းဘုတ္ကေလးကို (၂)ရက္မျပည့္ တျပည့္(၃၁.၃.၂၀၁၃) မွာစတင္ေၾကညာခဲ့တယ္။ အခ်ိန္ပုိင္းေလးအတြင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္မွာ သင္တန္းသား (၃၀)ေက်ာ္ရခဲ့တယ္။ အဲဒီသံုးဆယ္လံုး ဟာကြန္ပ်ဴတာ ပညာရပ္ကို လံုး၀နားမလည္တဲ့သူက (၉၅)ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ကိုရွိေနတယ္။ က်န္တဲ့ငါးရာခိုင္ ႏႈန္းကေတာ့ အင္တာနက္သံုးဖူးတဲ့သူနဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာ တကၠသိုလ္ဘြဲ႕ရသူေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းအား ငယ္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆီမွာ ရွိတဲ့အင္အား အနည္းဆံုးဘာသာရပ္ကိုမွ လူအမ်ားဆံုးျဖစ္ေနခဲ့တယ္။ ဒီအင္အားေလးကိုထိန္းသိမ္းႏိုင္ဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳးပမ္းေနတယ္။ ႀကိဳးပမ္းခဲ့တယ္။ ႀကိဳးပမ္းေနရတုန္းပါပဲ။
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕သင္တန္းေလးအတြက္ ၀ုိင္း၀န္းအကူအညီေတာင္း ခဲ့ရတယ္။ သင္ေပးမည့္သူေတြကလည္း အေ၀းက လူေတြ ျဖစ္ဖုိ႔ မ်ားေနသလိုသူတုိ႔ေပးႏုိင္တဲ့အခ်ိန္ေတြကိုလည္းညိွႈယူရမယ္။ သင္ေပးမည္သူေတြကအမွန္တကယ္ကိုလုိအပ္ေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ရပ္ကြက္ သို႔မဟုတ္ ၿမိဳ႕နယ္ေလးကအင္မတန္ကိုဆင္းရဲလွပါတယ္။ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးတဲ့ရပ္ကြက္မ်ားစြာထဲကရပ္ကြက္တစ္ခုပါပဲ။ ဒီရပ္ကြက္ရဲ႕ လူငယ္ေတြျဖစ္ျဖစ္ ကေလးငယ္ေတြပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီကြန္ပ်ဴတာ ပညာေခတ္ႀကီး ထဲမွ ကြန္ပ်ဴတာဆုိတာ ကုိပါးစပ္ထဲမွာပဲေျပာမ်က္လံုးေရွ႕မွာပဲ ျမင္ဖူးၾကတဲ့ အေျခအေနပါပဲ။ ျမင္ေနရၿပီးေတာ့ သံုးစြဲခြင့္မရွိတဲ့ဘ၀မ်ိဳးေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕တတ္ႏုိင္တဲ့အင္အားစုေလးနဲ႔ ထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုကူညီေပးၾကတဲ့ ဆရာသံုးေယာက္ဆုိတာက လည္းေငြေၾကး တစ္ျပားမွ် ကိုမယူၾကတဲ့ဆရာေတြျဖစ္ၾကသလိုေနာင္အခါ လာ သင္ ေပးၾကမယ္သူေတြကိုလည္းအားနာမိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အခမဲ့ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းကိုလည္းသင္တန္းသူသင္တန္းသားေတြဆီကေနေငြေၾကးအသျပာတစ္စံုတစ္ရာမွ မယူပါဘူး။
ဆင္းရဲလွတဲ့ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ရပ္ကြက္ကေလးကိုကြန္ပ်ဴတာနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးခ်င္တဲ့ ဆႏၵ၊ ကၽြမ္းက်င္ ေစခ်င္တဲ့ဆႏၵေလးကို ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္တယ္။ ဒီရပ္ကြက္ ကေလးတစ္ခုသာမကပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္မွာရွိတဲ့ အင္အားစုကို တုိးခ်ဲ႕ပြားမ်ား လာႏုိင္ရင္ျဖစ္ျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕လာႏုိင္ေအာင္ မိတ္ေဆြေတြကအကူညီေပးႏုိင္ခဲ့ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၿမိဳ႕နယ္တစ္ၿမိဳ႕နယ္လံုးကိုကူညီႏိုင္မွာပါ။လက္ရွိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ သင္တန္းရဲ႕သြားေနတဲ့ ပံုစံကမည္သည့္ သင္တန္း သားမဆုိေငြေၾကးမ ယူဘဲနဲ႔ အခမဲ့သင္ ၾကားေပးေနျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ သင္တန္းေလး ကိုေထာက္ပံ့ေပးမည့္အလွဴရွင္ ဆုိတာကမရွိ သေလာက္ကိုရွားပါးလြန္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕အခမဲ့ ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းေလးကိုေအာင္ျမင္ေစခ်င္တယ္။ ဒီလိုျဖစ္ေစခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕စိတ္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕တ ကိုယ္ေတာ္နာမည္ေလး ကိုထြက္ေစခ်င္လုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲ႕သင္တန္းေလးကေအာင္ျမင္ေနမွာေနာက္ထပ္တျခားၿမိဳ႕နယ္ေတြ တျခားတိုင္းနဲ႔ျပည္နယ္ေတြမွာပါ ပိုၿပီးေတာ့ တုိးခ်ဲ႕လုပ္ေဆာင္ေစခ်င္တာပါ။ ဒီနည္းပညာေခတ္ႀကီးမွာလူငယ္တုိင္းလူႀကီးတုိင္းကေလးတုိင္းဟာကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ပတ္သက္ရင္ မကၽြမ္းက်င္ရင္ေနပါေစကြန္ပ်ဴတာဆုိတာဘာကိုဆိုလုိတာလည္းဆုိတာကိုသိေစခ်င္တာကပထမအဆင့္ပါ။ ဒီပညာရပ္ကိုသိလာရင္ ဒီပညာရပ္နဲ႔ပဲဘာေတြကိုေဆာင္ရြက္လုိ႔ရမလည္း မိမိရဲ႕အနာဂတ္ဘ၀အတြက္ မိမိရဲ႕၀မ္းစာေရးအတြက္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အေ႔ရးပါအရာေရာက္ေစသလည္းဆုိတာကိုသိေစခ်င္တာဒုတိယအဆင့္ပါဗ်ာ။ ဒီလိုသာသိလာခဲ့မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏုိင္ငံရဲ႕အနာဂတ္ လူငယ္ေတြဟာ နည္းပညာျဖင့္ အသက္ေမြး၀မ္းေၾကာင္းျပဳႏုိင္ၾကမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အခမဲ့သင္တန္းအတြက္ မ်ားစြာအကူအညီလုိအပ္ပါတယ္။ လုပ္ငန္းမစဘဲနဲ႔ အကူညီမေတာင္းခ်င္တဲ့ စိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္ေစ ဘယ္လိုအေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖ စ္ေစအခုလို ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕အင္အားစုနဲ႔ ဖြင့္ႏုိင္ခဲ့တဲ့ပထမတစ္ရက္မွာတင္ အေတြ႕အႀကံဳမ်ားစြာရရွိလာပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕အ ခမဲ့ကြန္ပ်ဴတာ သင္တန္းဟာ လူလတ္တန္းစားမေရြး လာေရာက္သင္ယူႏုိင္သလိုမည္သူ မဆိုလည္းလစဥ္ပံုမွန္အနည္းဆံုးတစ္ေထာင္ႏႈန္းျဖင့္လည္းပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ႏုိင္ပါတယ္ဆုိတာကိုဖႊင့္ဟလုိက္ပါတယ္။
ဆက္သြယ္ရန္ အမွတ္(၁၆၇) ေအာင္သေျပလမ္း၊ (၇၂)ရပ္ကြက္၊ ေတာင္ဒဂံုၿမိဳ႕နယ္ ၊ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး။
ဖုန္းနံပတ္ 0973121291 လိႈင္၀င္းထြဋ္ ၊ ခုိင္သဇင္ျမင့္

No comments:

Post a Comment